Beste lid van v.v. Bergentheim

Hierbij ontvang je een v.v.Bergentheim-clubcard.
Deze clubcard is in eerste instantie een betaalkaart waarmee je alleen bij onze vereniging kunt afrekenen.
Je clubcard is al voor je geactiveerd. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te registreren en het saldo te laden. Hoe je dat doet, lees je hieronder.

REGISTREREN:
1. Je hebt een clubcard met een CVC-Code. Om deze clubcard aan jou of jouw team te koppelen dien je naar www.mijnlcs.nl te gaan.
2. Je kiest voor de knop “Registreren”, linksonder.
3. Nu kom je in een veld waar je kiest voor het registratietype. In dit geval is dat “Betaalpas”. Je komt nu in een veld waar wordt gevraagd om je e-mailadres. Vul deze in. Er wordt nu vanuit het systeem een e-mail gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. Klik op de link in de e-mail om je account te activeren.
4. Vervolgens kom je via de link terecht op een pagina waar je de betaalpas verder kunt registreren. Hier vul je het nummer van de clubcard in, de CVC code, je e-mailadres en maak je een wachtwoord aan. Ga daarna akkoord met de voorwaarden en druk op “registreer”.
5. Nadat je dit hebt gedaan ben je geregistreerd en kun je gebruik maken van het systeem

SALDO LADEN:
1. Inloggen in www.mijnlcs.nl om met iDEAL op te waarderen, of
2. Je kunt de clubcard ook opwaarderen aan de bar, met behulp van je pinpas.
3. Je kunt de clubcard ook opwaarderen aan de bar met contant geld.

Mocht je deze inloggegevens nog niet binnen hebben, dan kun je via www.mijnlcs.nl ook een ‘wachtwoord vergeten’ verzoek indienen (zie knop met vraagteken). Lukt dit niet omdat je emailadres niet herkend wordt, stuur dan een mail met je naam, e-mailadres en cardnummer aan: hermanbril@ziggo.nl waarin je vraagt om verzending van je inloggegevens.

Toch nog vragen? Mail me of schiet me aan in de kantine.

Met vriendelijke groet

Herman Bril